Wrocławski POP-UP STORE z Mental Ether z zaprzyjaźnionymi markami

Wrocławski POP-UP STORE z Mental Ether i zaprzyjaźnionymi markami - relacja

Często pytacie nas, gdzie można zobaczyć nasze produkty stacjonarnie? Otóż na stałe gościmy z wybranymi poduszkami i poszewkami w krakowskim Forum Designu, lecz rozpoczęliśmy również cykliczne spotkania z naszymi Klientami podczas wydarzenia Wrocławski POP-UP STORE.

W ubiegłą niedzielę współorganizowaliśmy wydarzenie, podczas którego artystyczne kobiety biznesu opowiedziały o swoich markach, o filozofii związanej z prowadzeniem ich firm, o filozofii zero waste i less waste. Pasja, etyka i zero waste połączyła nasze firmy na wspólnym wydarzeniu. Prezentowałyśmy również nasze produkty.

Wszystko to mogliście zobaczyć w pięknym i przestronnym atelier fotograficznym Gosi Ziajki, utalentowanej fotografki, której hipnotyzujące prace zdobiły wejście do studia.

Dekoracje domu Mental Ether

Naszą relację z wydarzenie nieskromnie zaczniemy od Mental Ether. Nasza firmę prezentowałam ja – czyli Ela Kupiec, założycielka i właścicielka firmy i marki Mental Ether. Pokazałam Wam nasze poszewki i poduszki dekoracyjne oraz odrobinę ceramiki artystycznej i reprezentanta naszych dywanów. Opowiedziałam Wam, w jaki sposób poliester, z którego wykonujemy dużą ilość naszych dekoracyjnych poduszek wpisuje się w politykę zero waste. Czyli przede wszystkim zapewnia trwałość – wysokie wskaźniki ścieralności, mechacenia i pillingu, co sprawia, że nasze poszewki i poduszki są wyjątkowo długowieczne oraz przekazują znikomą ilość tzw. mikro plastiku do otoczenia. Powłoki hydrofobowe niektórych tkanin oraz ich plamoodporność sprawiają, że zużywamy mniej chemii i wody w celu utrzymania ich w czystości. Tkaniny niezbędne do uszycia dekoracji naszej marki Mental Ether zużywamy niemal w 100%. Wszystkie tkaniny kroimy w taki sposób, aby zminimalizować odpadki, a z odpadków szyjemy drobne produkty, np. woreczki lawendowe i materiały reklamowe. Docelowe ścinki i skrawki są tak zminimalizowane, że w ciągu niemal 4 lat działalności zebraliśmy ich ilość, która wystarczy na maksymalnie 2 posłania dla piesków, kotków ze schroniska i nie wyrzuciliśmy ani grama ścinków.

Pokazaliśmy Wam nie tylko poduszki i poszewki naszej marki, lecz naszej ukochanej marki Poduszkowy, z którą dzielimy pasję do pięknego designu, jakości i trwałości produktów oraz kunsztu krawieckiego. Możemy już spokojnie powiedzieć, że poduszki dekoracyjne Poduszkowców znajdziecie w naszym sklepie od lat, a ich jakość nieustannie zachwyca naszych klientów.

O modzie we Wrocławiu

POP-UP Store wzbogaciła swoim wystąpieniem i niesamowicie malowniczym stoiskiem Jagoda Kowalewska, która reprezentuje kultywowany od pokoleń zawód modystki. Tradycje wykonywania, kształtowania i stylizacji kapeluszy Jagoda przejęła rodzinnie po kobiecej linii przodków. Jej fascynująca prezentacja otworzyła nam wszystkim oczy na tradycyjne, lecz jakże dla nas nowe i odkrywcze oblicza kobiecej elegancji, stylu i smaku oraz na nowo poznane obszary kobiecości.

Projektantka Justyna Ołtarzewska zaprezentowała nam swoją osobistą markę kobiecych ubrań. Perfekcyjne wykonanie, przemyślane projekty pod kątem określonych typów figury oraz właściwości tkanin mogliśmy poznać sami, ponieważ różnorodne projekty wprost wołały do nas z ekspozycji, a odwiedzające panie chętnie je przymierzały. Justyna opowiedziała nam o rozmiarach, rozmiarówkach oraz o tym, jak zmierzyć siebie, aby w miarę bezstresowo kupować ubrania, w tym ubrania w internecie.

Swoją fascynującą i stylową markę Argument pokazała nam Adela Ochman. Torebki przez nią zaprojektowane są zarówno zjawiskowe, jak i zero waste. Rewelacyjna jakość skóry „uratowanej” przed wyrzuceniem ze względu na niewymiarowość, w połączniu z perfekcyjnym wykonaniem, zapewnia możliwość posiadania nietuzinkowego akcesorium. Torebki urzekają formą jednocześnie będąc wytrzymałe oraz eko.

Nasze wystąpienia efektownie zakończyła rewelacyjnym warsztatem Kinga Waszak – profesjonalna modelka i artystka make-up. Pokazała nam jak wykonać makijaż upiększający, tzw. make-up no makeup. Taki makijaż polega na delikatnym wyeksponowaniu naturalnych atutów twarzy, bez zmiany rysów i istotnych cech. Ten rodzaj makijażu jest prawdopodobnie jednym z najtrudniejszych. Przy okazji Kinga zaprezentowała ogrom wiedzy na temat kosmetyków wykorzystywanych w make-up.

Kolejny wrocławski POP-UP Store

Kolejne wspólne wydarzenie dekoracyjno-modowe  już jesienią. Plany mamy na listopad, oczekujcie wieści 😊 Planujemy kolejne wykłady o tajnikach naszych marek dekoracyjnych, fotograficznych i modowych, troszkę gratisów i pigułki wiedzy z pasjonujących dziedzin lifestylowych.

 
 
25 characters selected
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.